خبرنگار عزم دولت برای خودکفایی کاغذ و لوازم التحریر جدی است.

به گزارش خبرنگار «آرانیوس»، محمد محبر معاون اول رئیس جمهور در بازدید از نمایشگاه «ایران نشتی» از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، وضعیت بازار لوازم التحریر را بررسی کرد. آستانه آغاز فعالیت جدید دانشگاهی. سال

خبرنگار در این سفر ضمن ابراز خرسندی از استقبال خوب مردم تهران از محصولات ایرانی، با تعدادی از 200 تولیدکننده داخلی شرکت کننده در این نمایشگاه گفت و گو کرد و وضعیت تولید لوازم التحریر و کالاهای مرتبط را بررسی کرد. ، و قول مساعدت برای حل برخی از مشکلات آنها را داد

این خبرنگار تهیه کلیه کاغذهای مورد نیاز برای چاپ کتاب های درسی امسال در کشور را موفقیت بزرگی خواند و ابراز امیدواری کرد با حمایت از تولید کاغذ در کشور به زودی بتواند در زمینه کتب درسی به خودکفایی برسد. کاغذ به عنوان یک ماده اولیه مهم برای لوازم اداری باعث بهبود قیمت شد.

وی استقبال از این نمایشگاه و لوازم التحریر ایران را نشانه توسعه صحیح ذائقه بر اساس فرهنگ ایرانی اسلامی و قیمت و کیفیت مناسب دانست و از تصمیم جدی دولت برای حمایت و تداوم این وضعیت خبر داد.

معاون اول در این بازدید با تعدادی از خریداران و شهروندان حاضر در نمایشگاه گفتگو کرد و جویای وضعیت کیفی، کمیت و قیمت بازار لوازم التحریر شد.

گفتنی است، نهمین نمایشگاه «نوشته ایران» با حضور بیش از 200 مجموعه از تولیدکنندگان ایرانی از یکشنبه 28 شهریور تا یکشنبه 11 مهرماه از ساعت 10 الی 22 در کانون پرورش فکری برگزار می شود. رشد کودکان و نوجوانان.

انتهای پیام/

Mckenzie Elliott

عاشق عمومی قهوه. مزاحم خشمگینانه فروتن. Wannabe tv متعصب. حرفه ای موسیقی آزاد. بت نوجوان آینده.

تماس با ما